GRYMT HUNGRIG.

nu har ja legat och tittat på step up 2, och nästan hungrat ihjäl. sen har ja varit snäll med mamma idag också :D gick först bort till gugges och skulle köpa nåt åt henne, sen så hjälpte jag henne att bära ner saker i källaren, sen gick jag o diesel o slängde massa soper. känner mig riktigt snäll idag. annars har inte så mycket alls hänt idag faktist.
har ni nå bra film tips så säg till mig?! inte lätt o hitta de inte. sen har ja kommit på att ja har inte pratat med min bästaste bästa vän på länge heller. eller, inte före idag. men vi pratade inte så mycket heller :(.. saknar henne ju. önskar de var som förut ja. nog för att ja är glad för hennes skull, men ska inte säga att ja inte saknar henne för de gör ja verkligen.
ne nog med sånt dära prat. o för den delen så tror ja, att ja kommer svälta ihjäl snart. känner mat lukten men maten blir aldrig klar. har inte ätit sen iförrgår ;s sjukt hur ja har klarat mig. åt bara lite chips igår. haha! aja, så kan de också vara vissa dagar.

men nu ska ja ta o vänta på maten o ge vovve mat. har endå inte mer att skriva.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0