JÄVLA KÄRRING PÅ ICA!

när ja vaknade imorse, haha. så orkade ja inte gå ut med diesel på en gång, men tji fick ja. han pinkade ner min säng istället. haha, men de gör inget, för de är bara lite bäbis kiss. haha! helt sjukt. jag klev upp har inte ätit på 100 år känns de som, även fast ja åt igår.är inte sugen på nåt som finns här hemma. men så äre alltid, hur mycket de än är hemma här så finns de endå aldrig nåt man är sugen på. skit samma, har inte gjort ett skit idag heller. ska väl hitta på nåt, ska iallafall se one tree hill snart. diesel ligger o sover brevid mig också, mys pys, han somnade på min mage innan jag skulle ner på ica också. justeee, på tal om den dära kärringen... jag skulle hämta ut mitt paket och köpa nåt åt mamma. men den dära kärringen sa att ja måste ha legg och att mamma måste följa med. ååååååh dåligt less ja blev dårå. gått ner helt i onödan.

aja ska inte sitta o sura mera. ska se one tree hill nu, och sen ska ja ta mig nåt att äta.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0