ONT I MAGEN SOM EN ANTILOP.

happ så har en till tråkig dag (igen) gått. finns ingenting att göra om dagarna då man har en liten vovve. så man får bara sittta hemma o goa med den. har säkert sagt de förr, men aja.
mitt val vare iallafall. var jätte god mat idag som burry hade gjort. var ute o sprang lite o lekte med diesel förut, as mys. han var skit söt. sprang as mycket o snubblade i snön o massa. aja, han ville inte baja iallafall, haha! gick in med han o sen så sov både han och jag ett bra tag. as skönt de med. :) men kommer säkert inte kunna sova ikväll då istället.
ska snart gå och duscha och sen ska jag slå på en film o mysa med min älskade vovvsing.

imorron ska jag nog ner på stan ett tag, vet inte riktigt vad jag ska göra. men sen ska ja med rossi till sjukhuset o hälsa på mamma 2 :( måste köpa blommor också! ska fråga mami om pengar till de också.
haha juste sen har ja beställt ett linne, som de står "le om du vill ha sex med mig"  haha ja vet, fjantingt. men as roligt endå, för de går verkligen inte att hålla sig då man tittar på en person med en sån tröja, :D.. ska beställa lite mer kläder snart också. lite fina julkläder o massa sånt. ne nu surrar jag för mycket om massa onödigt.

ska slänga mig i duschen nuja,
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0