SJUK JÄVLA DRÖM

en sak jag inte fattar är hur man kan drömma så jävla verkliga drömmar så man blir sur av dom när man vaknar. o de värsta med allt är att ja drömmer otast sånna drömmar. jag har ingen aning om varför eller nånting. sen när ja vaknar är ja skit sur o skulle kunna döda nån, seriöst. allt handlar typ om vad massa männisor sa igår, och vad typ som har hänt innan o massa skit. as läskigt... aja, ska inte prata om mina drömmar. nog för att de skulle vara ganska kul för dom är så sjuk, men icke.

har sovit bra inatt iallafall, skapligt. tills klock jäveln ringde imorseklockan 6, då var ja tvungen att kliva upp o ge min stackars vovve mat :) men aja, de är de värt för diesel iallfall :D yepyep ! funderar på att hitta på nåt idag, men vet inte vad. o ja måste nog vara hemma också för den delen att min vovve inte kan vara själv inte. men vi får se vad som händer. måste iallafall ner till stan nån dag o köpa lite leksaker till han :) kan väl ta de på onsdag om ja skulle följa med koddi på stan o kika på lite saker åt han, smart ja är ibland asså. då får ja ju sällskap o de blir på samma dag. 2 flugor i en smäll liksom. :]

men nu ska ja ta o vila ett tag till eller nåt.
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0