SOCKER SUGEN....

vad de nu är värt, så är ja socker sugen. är så fruktansvärt sugen på godis, men har varit nere på ica 2 gånger redan idag. så ja får skylla mig själv att ja inte får nå godis idag =D mätt är ja också, och mitt linne har kommit också, :)))  weheeey!! sen måste ja bara få säga att ja är så jävla irriterad på vissa just nu som bara kan sitta där o snacka så jävla mycket skit om andra men inte kan säga ett ord annars?! jamenar, vad ska de vara värt till, vad gör de för skillnad? näe, tjejer... tror inte de finns nån bättre förklaring än det. nu ska jag slå på en film o kanske gå o köpa lite gotta åt mig!


"Tragedies happen. What are you gonna do, give up? Quit? No. I realize now that when your heart breaks, you got to fight like hell to make sure you're still alive. Because you are. And that pain you feel? That's life. The confusion and fear? That's there to remind you, that somewhere out there is something better, and that something is worth fighting for."
yes indeed!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0